Just leave me alone!

Detta hade jag aldrig tankt blogga om for jag trodde inte att det skulle bli sa allvarligt men nu maste jag beratta nagot for er som har stort mig lange.
En viss person (tanker inte namna namnet) har sedan fyra manader tillbaka skickat tomma sms till mig av nagon konstig anledning. Personen vet vem jag och tvartom sa det ar inget: En forsoker ta reda pa vem den andra ar.

Jag har helt ignonerat det och inte brytt mig om det:
"Han/hon slutar vall snart nar han/hon marker att jag inte svarar", trodde jag. Jag hade helt fel!

Idag nar jag satte i mitt svenska simkort fick jag detta: 

                       


HUR ORKAR DU?
Om du vill saga nagot sa skriv det istallet for att "latsas" skicka fel. Man kan omojligt skicka fel till samma person i fyra mander. Det kan vem som helst halla med om.
Ta bort mitt nummer och skicka aldrig mer till mig!

Snalla, det ar allt jag ber om.



Kommentarer
Lohan

OMG! Att människan orkar! Jag trodde att det slutade för länge sen. Helt sjukt ju! Personen i fråga verkar ju uppenbarligen ha något problem!

2010-08-04 @ 01:46:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0