Jordan 1 & Aminata 21.

Hej!

For tre timmar sedan vaknade jag till liv igen efter garddagens aktiviteter. Vilken fest, vilken mat och vilken harlig musik jag var omringad utav igar.
Festen drog igang klockan 14.00 och efter en timme borjade det oandliga bordet utav mat att trada fram. Det var afrikansk mat som stod pa menyn och tjejerna hade verkligen lagat all sorts mat som man brukar ata i Afrika.

Folket strommade in hela kvallen och som mest var vi runt 80 personer samtidigt som trangdes inne i huset/ute pa bakgarden. Alla mojliga var inbjudna. Vuxna som barn, bekanta som obekanta men vi alla kom bra overens och det var riktigt trevligt att traffa nya manniskor.

Nagra timmar efter middagen borjade namnceremonin for Jordan. Han skulle dopas pa afrikansk satt och bli fraslad och valkomnad till varlden. Allting gick som det skulle, Jordan fattade ingenting utav det som hande eftersom han ar sa liten.

Senare mot kvallen fortsatte festen med att alla sjong for mig och lillebror, tarta och efterratt serverades tillsammans med livemusik ute pa garden och annu mer manniskor som kom hit. Jag alskar hemmafester!

Efter midnatt nar de flesta hade gatt hem/fortsatt festa nere pa stan bestamde vi oss for att ocksa ga ut och fortsatta natten. Vi gick till ett stalle som heter Night Cat for att se livebandet som var har tidigare, upptrada igen. Efterat drog vi till ett annat stalle och tillbringade sista timmarna dar innan vi kom hem till 04.

Sa fort vi klev innanfor dorren splittrades jag, Sam och pappa pa forta sekunden med att springa in i vara rum och lagga oss. Vi alla var helt slut efter allt vi varit med om. 

                        TACK ANNU AN EN GANG FOR DEN UNDERBARA FESTEN NI GJORDE FOR OSS!
 
Jag onskade att min familj och mina vanner fran Sverige kunde varit med igar och fatt uppleva det som jag  upplevde! Vi far ta en fest igen sen nar vi alla ar tillbaka fran vara resor i Augusti. ♥


                         
                         
                         
                         
                        
                        
                        
                        
                        
                                      
                          
                          
                          
                          
                          
                          




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0