"I have good and bad news"

Igar nar Richie kom hem till oss innan vi alla skulle aka till marknaden sade han till mig:
I have good and bad news for you. Kvallen innan hade jag bett honom forsoka fixa min Ipod touch eftersom den av nagon anledning slutade fungera for nagra dagar sedan. Igar nar han kom hit hade han med sig den och hade lyckats fixa den at mig men han var tvungen att aterstalla hela ipoden. Allting var borta i den. 

Jag ar glad att den fungerar som vanligt igen (hade planerat ett argt samtal till SIBA nar jag kommer till Sverige) och konstigt nog var det bara lite over 200 latar i den. Det jobbiga ar att borja om igen med att ladda ner all musik som fanns i den.
Jag har inte jattebrattom med att fa tillbaka allt men nar jag tanker pa att jag har en oandlig hemresa pa hela 34 timmar utan musik far jag panik.

Kom garna med forslag pa latar som jag borde ladda ner. Jag har inte jattekoll pa sommarens hetaste hits for tillfallet eftersom det inte ar min hogsta prioritet har om dagarna. Sa hjalp mig att hanga med i svangarna angaende vad jag ska lyssna pa och vad jag helt ska strunta i :) 

                               
                                                        Sahar ser min Ipod ut nu, inga appar kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0