Friday = Shoppingday.

Godmorgon!

Jag ar helt uppe i varv efter att ha fatt varldens basta mail fran Nelly.com. Efter att jag mailbombat min mor sa ska jag nu borja gora mig iordning for dagens aktiviteter. Idag ar det fredag och vi ska mot stan igen och fortsatta shoppa dar vi slutade forra veckan. Av nagon anledning verkar vara fredagar vara till for shopingdagar, inte for att det gor mig nagot :)
Det tar timmar att ga runt/in i alla butiker har pa stan sa vi har aldrig varit overallt an. Inte pa Victoria marknaden heller for den delen, dar allting ar i en enda stor labyrint.   

Kate ville visa oss ett museum senare sa dit ska vi ocksa ga till nar vi ar klara. Vadret har idag ar inte det roligaste. Jag skulle beskriva det som inget vader alls. Ingen sol, inge regn, inga kalla vindar, ingenting. Med andra ord borde jag vara beredd pa vad som helst idag. Solen kan komma nar som helst eller har jag otur och det kommer borja regna nar som helst.

Nu har jag lite brattom, min lillebror ar redan pakladd och klar (fore mig?!). Ha en underbar fredag sa hors vi lite senare.

P.s Idag saknar jag min mamma jattemycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0