My B-day continues tomorrow.

Hejsan allesammans!

Tack annu en gang for alla fina gratulationer, de droppar in titt som tatt och jag blir glad for varenda en! Ni gor min dag annu mer speciell ska ni veta :)

Shoppingdagen ar over for ett x antal timmar sen och sedan vi kom tillbaka hem hit har det sprungit folk overallt som har lagat mat, bakat tarta, stadat, inhandlat det sista infor imorgon da den stora festen brakar igang!
Jag ser verkligen fram emot detta, det kan bli en riktigt kul fest for mig och lilla Jordan.

Shoppingdagen gick bra och bade Sam och jag kanner oss stolta over oss sjalva att vi lyckades hitta till allting nere pa stan. Har i Melbourne bor det 3,7 miljoner invanare dar det att tatbefolkat inne i stan men sedan bor det jattemanga utspridda runt omkring. Darfor ar Melbourne sa stort, just for att du kan aka bil i tva timmar utan att du har kommit utanfor staden.

Stan har har verkligen allting. Du maste nastan ga in i varje butik for att det finns sa mycket att se! Efter atta provningar utav snygga fodelsedagsklanningar lyckades jag hitta den ratta.
Efter det forsatte vi shoppa loss nar det anda gick bra for oss. Om det bara inte hade regnet har idag hade dagen varit perfekt.

Sammanfattningsvis har jag haft en trevlig fodelsedag och fatt fira den pa helt andra breddgrader. Om ett tag ska jag se fotbollen men killarna har och nagon gang efter midnatt bor jag ga och sova eftersom det ar en lang dag imorgon.

Godnatt pa er!
Vi hors pa sondag for imorgon kommer det nog inte finnas tid for blogg. ♥

                           
                                    Detta ar klanningen som jag foll for fast jag kopte aldrig den vita..

                           
                                                             ..och inte den har morkgraa heller..
 
                            
                                                      ..utan det blev denna ljusrosa jag kopte! 

                             
                                                              Pa vag mot mitt nya smultronstalle!

                           
                                               OH MY GOD, JAG DOR FOR DE HAR GODA CREPES!
 
                                        
                              Jordan fick en sen present utav oss som han ska ha pa sig imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0