Do you have drive license?

Idag var det fint vader har. Sa fint att solens starka stralar gjorde mitt rum ljust och jag vaknade av det. Pappa och Sam bestamde sig for att spela golf efter att Kate och Jordan gatt ivag pa ett mote sa jag gjorde sallskap med de.

De skulle spela 18 hal sa vi hyrde en golfbil som jag kunde kora under tiden de spelade. Det var min forsta gang som jag korde en san och gud vad roligt det var! Den gick inte sa fort (det hade jag egentligen inte forvantat mig) men bara kanslan av att jag var den enda med bil pa oppen mark dar ingen kunde gora om mig, tuta pa mig, fa mote med djur eller liknande var fantastiskt.

Jag glomde bort att jag faktiskt korde ett fordon ett tag nar jag upptackte mig sjalv gasa mot backar/kullar, forsoka slira, kora i cirklar/sick-sack. Det kandes som en utav radiobilarna i Grona Lund och jag skrattade mig igenom flera banor.

Collin som beslot sig for att spela med oss fragade om jag hade korkort pa riktigt och tyckte att jag korde jattebra: "She can drive better than me. She like to go fast".

                         
                                          
                                          



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0