@ Dinner eight o'clock

Igar var en seg dag for oss alla. Vi sov hur lange som helst och fast vi gick upp sent in pa eftermiddagen orkade ingen gora nagonting. Vi bara satt, at, satt lite till och at lite mer.

Mot kvallen var det bestamt utgang, en lang sadan. "Vi kan vara ute till 7-8-9 pa morgonen om vi vill", sager Pappa. Vi hade planerat med nagra andra vanner att motas pa ett stalle nere pa stan och sedan ga vidare till andra stallen.

Kvallen slutade inte precis som den skulle eftersom det dok upp problem hela tiden. Min bror kunde inte folja med oss ut av en viss anledning, jag glomde mitt id-kort hemma vilket gjorde att jag inte kom in pa nagot utav alla tre stallena vi gick till. Vi hittade aldrig till det stallet som vi skulle till fran borjan och det slutade med att vi hamnade pa en bar med dansgolv och liveband precis har i narheten av varat hus.

De spelade hur bra musik som helst dar sa det gjorde inte sa mycket att hela kvallen inte blev som den skulle. Vi promenerade hemat efter 03-tiden och somnade inte forran efter 04.

Min sommar har borjar snart lida mot sitt slut, inte alls langt kvar tills vi ska ga igenom den oandliga flygresan till Sverige. Jag vill inte det.

                                  Min klubboutfit igar blev skjortan jag kopte i fredags fran Cotton on
                            
                           
                           
                                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0