Be your corsett!

Har ar min senaste och mycket enkla kreation av en sommaroutfit! Jag alskar den just for att den ar sa enkel och latt, precis som sommaren ska vara. Korsetten har blivit valdig stor senaste tiden och du bar den hur du vill. Bast gor du det genom att inte tacka over den med nagot annat plagg utan lat alla istallet far se hur fin den ar som den ar!
Sjalv ager jag ingen egen for tillfallet men efter en dag pa stan imorgon hoppas jag att jag ska ha hittat en :)


                         
                         
                                                            "A simple and easy summerlook. 
            The corsett is at the "in-list" now so go and buy one and show how to wear it the right way."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0