060710

Nu sticker vi ivag till Melbourne zoo for att titta in de stora och vilda djuren och nar jag kommer tillbaka har jag fohoppningsvis sett massor med roligt som jag kan visa for er.

Sov sa gott Sverige! Vi hors nar ni vaknat igen.

UPDATE/

Vilken dag jag har varit med om! Melbourne zoo var riktigt stort och de hade alla djur man kan tanka sig. Sa fort vi klev innanfor parken och jag skulle ta en forsta bild pa "babianerna" sa dor kameran!
Nar man som mest behover den!

Som tur var hade Kate med sig sin kamera som jag fick lana under dagen sa jag kunde fota allting vi sag. Sa fort hon lagger in bilderna pa datorn kommer jag visa de for er.

Melbourne zoo har typiska australienska djur men aven andra djur fran olika delar av varlden. Nagra av djuren jag sag idag var lejon, elefanter, giraffer, koalor, zebror, orangutanger, gorillor, pelikaner, alla mojliga kattdjur, salar, roda pandor, ormar, grodor, bjornar krokodiler ja - i princip allt vilt fick jag se!

Vadret har var underbar idag, varvader och sol med manga plusgrader och sa jag kunde skippa skinnjackan och bara kavaj med brillor istallet :)

Just nu sitter vi ute pa bakgarden vid brasan och tar det lugnt. Det blir morkt har fort om dagarna sa vi brukar gora det ljust ute med brasan sa man slipper sitta inomhus. Nu ska jag fortsatta sallskapa de andra darute.

Ha en bra tisdag ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0