We got that

Hallå därute!

Jag ska ner på stan nu och träffa två vänner över en fika och lite shopping. Jag har, som vanligt, ganska bråttom ner eftersom jag alltid lyckas fixa mig i sista sekunden så jag borde gå nu. Det var bestämt att vi skulle ses kl. 13, om 27minuter! 
Skriver mer lite senare. 


                      
                                                              Dagens outfit består utav 
                                                       en oversize flanellskojrta från Monki
                                                                  svarta strumbyxor,
                                                smycken från Sisters, Lindex & Gina Tricot.

UPDATE/
Jag kom hem från stan för inte så längensen, det blev en längre dag än planerat. Det började med en fika inne på Wayne's Coffe tillsammans med Alex och Sandra. Det var kul och se henne igen och ha henne i stan för några dagar. Efter det gick jag och Alex runt på stan för att, ännu en gång, se oss omkring i affärerna. Det finns massor med fina kläder just nu, speciellt till våren men det känns så onödigt att köpa sånt nu när det fortfarande är snö ute.
Mitt tips är att inte slänga sig på allt nytt nu utan vänta lite. Det kommer komma in fler och finare saker.

Det var tänkt att jag skulle försöka hitta en långärmad/tjocktröja att slänga på mig kring dessa kalla kyldagar men tror ni jag kom hem med det? Nej, självklart inte! Istället gick jag emot mig själv och köpte det som jag nyss skrev att man kunde vänta med.
Jag vet inte vad jag ska säga till mig själv längre. Jag behövde däremot linnen så jag antar att min köp var helt okej ändå..? :)
Aja, nu är det köpt och jag tänker inte lämna tillbaka de, vet att de kommer komma till användning. 

                     
Vit/ljusblå randig blus med guldknappar som passar perfekt till ett par tighta jeans och höga skor.


                     
                                                          Jossan singelt top med stenar. 

                     
                 Vit/blå randigt linne att ha under en cardigan eller som den är när vädret tillåter.






Kommentarer
Linda

Såg dig inne på Gina igår ;) Jag satt och moffade nachotallrik på fiket.



Skulle bara säga det! Vi hörs :)

2010-02-28 @ 20:58:48
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0