Those where the days..

I mina yngre dagar (högstadietiden) älskade jag att läsa mode/skvallertidningar. Vem gör inte det liksom? Det var allt ifrån det nya modet, hetaste skvallret om kändisar, vem som hade varit med vem, relationstester/guider, musik som lockade mig till att, helt ärligt, springa till kiosken för att köpa den nyaste upplagan av tidningarna.

Jag älskar fortfarande det men nu köper jag istället de som en underhållning när jag ska åka någonstans. Nu kan man ju hitta det mesta på Internet.
My number-one-magazine var Comsopolitan those days. Jag hade i princip varenda nummer som kom ut i butikerna.


                      
Ett smakprov på min kärlek till Comso. Om ni skulle se kartongerna uppe på vinden. Fattar inte ens varför jag sparar de.

                      
                                                                 Cosmo & Co


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0