A+A

Hej därute!

Idag är jag ledig från jobbet och har spenderat morgonen/förmiddagen hemma framför ett x antal dansprogram. Jag älskar dans och även om jag inte är lika aktiv inom det längre tittar, testar, studerar jag fortfarande det. Dansen kommer alltid vara något som jag kommer hålla på med, oavsett vart jag befinner mig i världen eller i vilken ålder jag är i.

Nu måste jag börja göra iordning mig till att dra ner på stan för att träffa Alex. Vi ska ses över en fika och sedan ta ett varv i butikerna. Kanske kommer jag hem med något :) Vi har dock en hel del att prata om så vi får se vad vi hinner med.
Jag ska försöka hinna med att lägga upp en "Dagens outfit" innan jag går.

Pussis sålänge!

UPDATE/
Det blev ingen "Dagens outfit" idag. Jag var alldeles för stressad till bussen för att hinna med det. Jag kom precis hem från dagen aktiviteter. Stadsrundan med Alex varade längre än väntat, tiden gick så himla fort att vi inte hann med all butiksbesök vi hade planerat. Det var snacket och uppdateringarna som drog ut på tiden under middagen.
Dock lyckades jag köpa hem 5 st silveringar och Collosal Volume Express mascaran. Det är en rekommendation från mig, börjar fastna för den.

Efter stan åkte vi hem sedan mötte jag upp mor min för att åka och handla mat med henne. När vi handlar tillsammans kan vi fastna i affären i flera timmar. Även fast vi har allting på papper som skall handlas vet vi ändå inte vad vi ska köpa.
Nu är jag helt slut och tänkte titta lite på dansprogram en stund. 



                        
                                                    Det blev nachos för oss idag :)

                           
                                           Hittade lite nya vårskor som kommit in på Din Sko.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0