SYTYCD!

God kväll!

Idag var jag hemma på förmiddagen, vaknade ganska sent så orkade inte göra så mycket. På eftermiddagen promenerade jag till stan för att sedan jobba några timmar. När jag var hemma kände jag verkligen inte för att gå till jobbet och möta kunderna men under tiden som jag jobbade gick det rätt bra (även om det var en del att göra idag) och kunderna var så snälla.

Idag var det finalen på So You Think You Can Dance. Hade heelt glömt bort det och missade nästan hela programmet men jag hann se lite utav det och resulatet. Jag har följt det rätt bra i år och har flera favoriter där. Denna säsongen vann krumparen, Russel. Han är såå grym och så duktig på det han gör! Jag blir helt inne i honom när han ska uppträda. Han klarade av varenade dansstil han fick att utföra!
Han är en värdig vinnare, helt klart. 


                       
Jag var tvungen att fota ögonblicket. Här står han och tackar alla som har stöttat honom under hela tävlingen.

Kolla in detta klipp när han är med i Ellen Degeneres Show efter att han har vunnit tävlingen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0