Ny Acer-ägare!

Hej allihoppa!

Nu är jag tillbaka i datorvärlden igen för att stanna. Min dator som jag lämnade in för två veckor sedan, gick inte att laga. Yeah sure, jag tror de ljuger och bara vill tjäna pengar på mig. Ett glapp-fel kan väll inte vara så svårt att fixa?

Jag kände dock att min Sony Vaio hade haft sina år så vi beslutade oss för att köpa en ny. En stationär denna gång. Jag kan verkligen ingenting om datorer. Datorer måste vara den tekniska prylen jag aldrig kommer lyckas förstå när det gäller installationer, internetuppkopplingar, kortläsare, kaplar etc.

För att undvika fel köpval gick jag efter bra märken och det fick till slut bli en Acer 1 TB och tillhörande Samsung-skärm på 22 tum.

Jag har redan varit in på mina tidigare inlägg och lagt in lite bilder från Jkpg, Sthlm och det kommer mera. Just nu håller på och leker lite med datorn, installerar program och diverse andra saker.

Denna veckan har jag jobbat på H&M-lagret, hängt med vänner och släktingar. Haddis kom hit i torsdags så hennes måste jag hinna träffa innan hon åker tillbaka. 
                    

                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0