I'm not gone.

Hejsan!

Sist jag skrev någonting härinne befann jag mig i Jönköping hos Haba och Co. Jag lämnade in min dator för lagning i förrgår eftersom skärmen glappar. Som jag alltid har sagt: Jag och datorer klickar inte.
Jag vet inte när jag får tillbaka den men det borde inte ta mer än en vecka.

Jag har massor att berätta och massor med bilder att visa er från mina tripper. Jag lovar att fortsätta där jag slutade när jag får hem datorn igen.

I helgen har jag jobbat en del, varit med Linn som är hemma för några dagar och vistats på stan och caféer. Jag var med Linn tidigare hemma hos henne där vi tog det lugnt och passade på att titta in det första programmet utav Melodifestivalen (som vi annars aldrig tittar på). Det var helt okej och gud vad Salem Al Fakir är söt. Han förtjänade sin plats till Globen. Den killen kan sjunga.

Just nu är jag hemma hos min kusin och sitter barnvakt. Alla ville ut ikväll, min mamma, min kusin, min moster etc så jag fick ställa upp och vakta barnen. Det gör inte så jättemycket eftersom barnen redan sover och jag kan göra, i princip, vad jag vill.

Dock ska jag upp rätt tidigt imorgon så vi får se hur jag mår när jag vaknar. Nu tänkte jag sysselsätta mig med något annat.
Vi hörs snart igen, det lovar ja!

xoxo/ a.b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0