Fredagen den 26:e februari.

Hello!

Jag hade tänkt blogga tidigare idag men hann inte med datorn överhuvudtaget. Inte förrän nu. Jag vaknade runt 10-tiden imorse men ville inte gå upp då så somnade om. Efter det vaknade jag inte förrän vid 13.45! OH MY GOD om ni hade sett min panik i mina ögon. Jag satt i sängen i fem minuter och tittade på klockan för att verkligen se om den var så mycket eller bara 08.10.

Jag började jobbet klockan 17 idag så min dag var ju verkligen förstörd. Inte för att jag hade saker att göra innan det men jag hann inte mer än att äta, klä på mig för att sedan promenera mot stan.
Det var ganska mycket att göra idag på jobbet men dock inte så mycket som vi hade förväntat oss. Det var en liten besvikelse med tanke på min 10-timmars sömn som jag fick idag. Jag hade lätt klarat av lite kaos denna fredag.

Efter jobbet mötte jag upp Alex i mataffären för att handla lite snacks tillsammans för att sedan umgås i några timmar. Gud vad mätta vi blev på allting, magen stod ut som om jag vore gravid.
Kom hem för inte så längesen, tänkte se någon film nu innan jag går och sover.

Godnatt läsare. / AB

                   
                                                            Jag och Alex, Juldagen ´09





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0