Exotic summer!

Hej!
Nu har jag också gått med i Läkerol-tävlingen och gjort min enga blandning.
Gå in och rösta på min Läkerolpåse så att jag får uppleva känslan av hur det är att vinna 100.000 kr 

Min påse heter Exotic summer och är en blandning av vattenmelon, ananas och passionfrukt. 

Kan det bli mer exotiskt?

                                                     
                                                                       Rösta här

Det går inte att rösta eller klicka sig in på hemsidan för tillfället.





Kommentarer
Anonym

heeej, det är inte jag som fixar min blogg jag har ingen aning om hur man gör. Det är min killes kusin som gör åt mig :) ja ska fråga henne hur man gör

2010-02-22 @ 00:49:53
URL: http://donnadobrinic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0