Dolores blazer!

I Januari lade jag upp en liten kollektion av kläder som jag ville ha i min garderob. Man ser nya snygga kläder varje dag som man BARA inte kan leva utan och även om det snart var två månader sedan jag visade upp kollektionen har jag inte glömt de.

Lade ni märke till den svart/vit randiga kavajen på bilden? Denna?

                             

Den blev min för snart en månad sedan och jag kan verkligen inte slita mig ifrån den. Jag bara ÄLSKAR den! Även om kavajen är väldigt dominerande på sitt sätt så kan man kombinera den till massor med färger, stilar och mönster. Den passar till ALLT bara man vet hur man gör det snyggt.

Kalla mig "Målvaktstjejen", "Zebran" eller vad ni vill. Jag bryr mig inte. This is good things! ♥    

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0