Cut it!

Idag var på nere på stan och gjorde lite ärenden. Jag bokade bl a tid inne hos Hårdesign för klippning. Det var veerkligen ett bra tag sen jag klippte mig och känner att jag har rätt till att unna mig det denna månaden. Jag tänkte gå utanför min "comfort zone" denna gång och dra till med en utmaning (för mig själv alltså) med att klippa kort.

Jag har alltid tyckt om kort hår och har oftast hållit mig till det men denna frisyr kan bli riiiiktigt kort om jag så vill. Jag har fortfarande inte bestämt mig helt ännu hur jag ska göra, om jag ska gå helt på hennes frisyr eller bestämma själv.
Jag vet bara att jag ska klippas kort :)

Här är några utav mina tidigare frillor! 


                     

På tisdag efter klockan 09.00 visar jag vilken artist som fick mig att vilja springa till frisören för att bli klippt. Nej människor, det är inte Rihannas frilla. Never!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0