Clubba!

God kväll därute!

Jag slutade jobbet idag vid 20-tiden och gissa om det var en tuff arbetsdag jag gick igenom. Jag gäspade konstant och hade knappt ork att stå på fötterna. Hur som helst, lyckades jag ändå ta mig igenom dagen och kanske var det all kundrusch som gjorde mig tvungen att röra på mig.

Gårddagen var mycket trevlig, jag började kvällen hemma hos Alex. Det blev en kortare visit där än planerat eftersom vi hade spikat förkväll hemma hos Anja med Carro. Det var jättekul och se de igen och de fick stå för snacket hälften av tiden eftersom de nyligen kommit hem från deras Thailandresa. Gud vilka fina bilder jag såg från resan, blev alldeles till mig.
Vi åkte in mot stan vid 00-tiden för att dra en utgång tillsammans. Sist jag var ute här i stan, var i augusti! Kvällen gick bra, träffade massor med bakanta som jag inte sett på länge så det var verkligen värt utgången.

                       
                                                          Jag igår

                        
                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0