Amanda 20!

Hej!

Igår träffade jag Haddis och hennes klasskompis Agnes mot kvällen. Amanda hade hemmafest för att hon fyllt år så vi drog dit och partade med resten av gänget. Det var sjukt längensen jag träffade henne och flera andra dansvänner så när vi väl sågs drogs snacket igång om dansvärlden och diverse andra ämnen.
Vi kom dit rätt sent så folket var redan på plats när vi klev in!
Jag hade det jättetrevligt med allihoppa och siktar nu fram emot Bounce i Sthlm som vi ska dra på! Bland allt sus från människornas diskussioner och alla sprit runt omkring oss spikade vi Latinodans idag klockan 11. Vi gick inte. Det blev en sen natt för oss igår och därför gick jag inte upp förrän vid 11.45.

Om exakt en timme ska jag vara på kalas. Längtar till godsakerna som bjuds på där men har verkligen inte ork till börja stressäta och hitta kläder att dra på mig. Jag är inte den som börjar med sånt i tid och om jag känner mig rätt kommer vi komma dit försent pga mig.







Kommentarer
Haba

Vilken fin kavaj min älskling har :)

2010-02-21 @ 00:19:05
Amie

Tack babe! Snart måste jag komma till dig igen. Jag och Haddis snackade också om det :)

2010-02-21 @ 09:53:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0