Who's your daddy?

Pratade med pappa nyss. Saknaden växer mer och mer för varje gång jag hör hans röst. Om jag bara var hos honom nu, skulle jag krama honom hårt och aldrig släppa taget.
Det gör mig inte så mycket att jag vet att han aldrig kommer flytta tillbaka till Sverige något mer, så länge han trivs därborta mår jag bra.

Vaknade för en timme sedan, utmattad efter en halvt sömnlös natt. Mobilen har ringt och sms har kommit in och självklart vaknade jag av varenda vibrationrörelse och pip den gav efter sig.
På måndag börjar jag mitt nya jobb och nu måste jag fixa lite med papper kring det innan frukosten väntar.

Idag ska jag lägga all energi till skolböckerna innan jag ska möta mamma nere på stan för att leta julklappar. Vad önskar jag mig i år?
Helt ärligt så känner jag inte att jag behöver något. Kläder hittar jag bäst själv så utöver det är väll en mobil, egen lgh, resa till Pappa och smycken som jag kan tänka mig :)

Nu börjar jag med pappersarbetet till Salem Al Fakirs härliga låtar.. Vi hörs sen!
 
                                  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0