Vill du ha Lil Wayne? Se hit!

Jag säljer en felbeställd Lil Wayne t-shirt för 300 riksdaler. Den är aldrig använd, fortfarande inplastad och fint vikt :)
Det var en födelsedagspresent till min bror men motivet var en helt annan än den jag beställde och han vill inte ha den så jag försöker bli av med den.

Jag är inte knäpp som säljer en t-shirt med min man på utan självklart har jag min alldeles egna t-shirt med honom :)

Kommentera detta inlägg och skriv in er mail om ni är intresserade så kontakter jag er. ♥ 
Efter en tid kommer jag att lägga ut denna på blocket.se om ingen av er tar den.

                            Detta är motivet på t-shirten. Tröjan är vit i storlek L.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0