Vaken!

Godmorgon.

Jag hade planerat att köra några tidiga pluggtimmar på morgonen men mitt rum ser ut som KAOS och det stör mig lite mer just nu.
Jag vet att jag kommer bli sur på mig själv senare för att jag inte hittar sakerna när jag är som mest stressad så medan jag går och fixar det får ni lite nya/gamla låttips att maxa under NYÅRSKVÄLLEN IDAG:

Basutbudet - Låna pengar
Shakira - Loca
Swedish House Maffia - One
Black Eyed Peas - The time
Crookers ft Will.I.Am - Let's get beezy
David Guetta ft Kid Cudi - Memories
Desaparecidos - Ibiza
Far*east movement - Like a G6
Far*east movement - Girls on the dance floor
J-son - Lookie lookie
Jay Sean ft Nicki Minaj - 2012
Jeremih ft 50 cent - Down on me
Kesha - Take it off
Kelly Rowland - Commander
LMFAO ft Lil Jon - Outta your mind
LMFAO - Shots
Million Stylez - Superstar
Rasmus Seebach - Natteravn
Rebecca & Fiona - Luminary ones
R.Kelly - Burn it up 
Sean Banan - Puss Puss
September - Mikrofonkåt
Stromoe - Alors on danse
Swedish House Maffia - Miami 2 Ibiza 
Usher - More
Usher - DJs got us falling in love
Usher - OMG
Yolanda Be Cool - We no speak americano 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0