Frukost NU!

´Hej!

Hur mår ni idag? Jag kom aldrig iväg till skolan imorse eftersom jag mådde lite dåligt inatt. Jag frös och nös hela tiden.. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk, det har jag inte råd med.

Igår spenderade jag och A hela dagen tillsammans här i stan med promenad, middag och en tur på stan. Vi promenerade så mycket att jag inte kände mina ben ett tag, det var iskallt ute igen.

Jag vaknade för en stund sen och har hunnit städa, diska och vika tvätt och NU väntar frukosten och det senaste avsnittet från Ung och Bortskämd. Ibland undrar man om det inte ligger en regler för hur deltagarna ska uppföra sig? Är de verkligen så de lever hemma?

Daniel-Paris är helt klart favoriten.. Älskar honom, haha.

I måndags skippade jag träningen eftersom jag kom hem sent och fick besök (kanske inte är den starkaste bortförklaringen men..) men igår "straffade" jag mig själv med att köra ett dubbelpass!
Det var inte alls så jobbigt som jag hade ställt in mig på så snart drar jag iväg och gör dagens pass.

Träning en gång/dagen i en hel vecka (till att börja med) men förhoppningsvis fortsätter jag.


                                  Natträning inför VM-tävlingen i Tyskland 2007.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0