+19 days left.

Det slog mig nyss när jag klev upp att det är söndag idag. Söndag är lika med advent och idag ska andra ljuset tändas. Helt sinnes! Jag hinner inte med det hääär!
Jag får verkligen småpanik när jag tänker på det för tiden går alldeles för fort just nu.

Vi kom hem sent igår natt och det känns på kroppen idag. Vi gjorde inte alls några fysiska aktiviteter utan en matbit och skitsnack/planering kring jul och nyår var det som sysselsatte oss till inpå morgonen. 

Idag MÅSTE jag ta tag i plugget lite, jag känner att jag vill hinna klart med så mycket som möjligt idag. Jag har börjat träna igen (de få lediga timmar jag har någon ork över till annat) och det är mest magen och benen jag vill "fixa" så jag testade Zumba.

Det är precis mig träningsform, nämligen dans. I början var jag lite skeptisk över det och tänkte att det inte skulle fungera men efter att jag hade tränat i 30 minuter fick jag enorm träningverk i magmusklerna samtidigt det kändes skönt i hela kroppen efter ett pass.

Jag har bestämt mig för att jag ska träna Zumba varje dag i en vecka (till att börja med) och se om något resultat visas. :)

Nu väntar en stor frukost innan jag sätter igång med plugget och träningen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0