Twelve fingers

Hej!

Jag kom aldrig hem igår, den sena kvällen hos Shillan slutade med att jag sov över där och höll mig uppe ännu längre.
Så fort jag kom hem idag satte jag mig ner med skolböckerna och tokläste i 1½ h innan jag tog min första paus (här vid bloggen).
Lite senare ikväll ska jag iväg och träffa alla tjejerna igen, i olika omgångar så jag tror det blir ännu en sen hemkomst för mig ikväll.

Haba åkte tillbaka till Jönköping idag för sitt jobb men kommer tillbaka imorgon igen när Sandra åker till Stockholm och inte kommer tillbaka förrän nästa skolbreak :(

Igår blev det bestämt vart jag kommer att fira nyår i år, nämligen i Stockholm med mina vänner, min man och hans vänner hos en kompis kompis hemmafest. Jag har inga som helst förväntningar, allt annat än Eskilstuna blir superbra. 

Nu måste jag tillbaka till böckerna igen, vi hörs lite senare.  

                       
                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0