Christmas songs.

Godmorgon.

Sitter här och gäspar konstant till musikens rytm. Jag har ingen energi i kroppen och det måste nog vara från allt aktiviteter och stress jag har varit med om de senaste juldagarna.

Trots att Julafton är över sitter jag och lyssnar på julmusik, det är ju inte bara till inför Julafton utan hela December är som en enda stor Julafton. Man blir så glad av julmusik och känner sig allmänt glad över allting. 

Här är fem jullåtar (utan ordning) som jag alltid lyssnar på under julen:
1. Destiny's Child - 8 days of christmas
2. Peter Jöback - Ave Maria
3. Andrea Bocelli - White Christmas/Bianco Natale
4. Carola - Gläns över sjö och strand.
5. Agnes & Måns - All I want for christmas el. Mariah Carey - All I want for christmas.


Lite senare idag ska jag iväg och träffa vännerna men just nu måste jag verkligen ta tag i lite plugg. Det låter hur tråkigt som helst och tro mig att jag hellre hade velat shoppat på rean just nu eller sysselsatt mig med annat men jag MÅSTE få lite gjort varje dag nu fram tills allting ska in den 10/1.   

Jag går med detsamma, vi hörs lite senare. I nästa tidsinställda inlägg visar jag lite julklappar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0