My X-mas Eve!

GOD MORGON.

Hur var er Julafton? Min slutade inte förrän på morgonen, vid 04-tiden när jag avslutade kvällen med tjejerna hemma hos mig med snack och spel.
Allting gick så snabbt igår och då började vi inte fira Julafton efter Kalle Anka vid 16:30-tiden. Ååh, vad jag hade längtat efter all julmat som skulle ätas, det är så gott!

Det var så skönt och bara få koppla bort all skolarbeten lite och få umgås med släkten och fira Julafton igår, det behövde jag verkligen känner jag nu. Vi åt, skrattade, öppnade julklappar, åt lite igen, spelade spel, såg på film, åt ännu mer, skrapde massvis med lotter (och vann tillbaka pengarna på en del) och åt igen innan julfirandet avslutades för i år.

Jag maxar alltid med maten på Julafton och plockar på mig massor/testar lite nytt men så hinner jag bli mätt innan tallriken är tom. Jag mådde illa resten av kvällen och idag när jag vaknade kände jag mig inte alls hungrig. Det ligger godsaker överallt här hemma (i princip varenda rum) men inget lockar mig.
Då är det illa!

Efter julfirandet åkte jag och träffade tjejerna för lite umgänge i några timmar. Några timmar blev till en halv natt, visste inte vart jag var när jag kom hem sedan och slocknade direkt.

                                                   Lite bilder från årets Julafton.
                
                
                  
               
              
              






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0