"It's been a long time since I had some fun"

Ikväll festar vi järnet här i stan med allt och ALLA. Just nu sitter jag hemma hos Shillan och väntar in Sandra och Mahabad så vi kan äta middag här tillsammans som Shillan står för. Efteråt kan kvällen börja med andra inbjudna gäster från Stockholm.

Det ska bli riktigt kul och få umgås med alla närmaste igen, har längtat så! Här är en tjuvtitt på en julklapp jag fick igår och som jag kommer bära ikväll.


Jag kommer in lite senare med mer bilder från kvällen, nu har jag lite och göra med mig själv innan folket kommer hit.
Ha en underdag Juldag allesammans, vi ses ute i vimlet ♥




Kommentarer
M

Tack för igår kväll älskling! :)

2010-12-26 @ 22:13:39
Amie

Tack själv babe :)

2010-12-27 @ 00:27:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0