Jag överlevde dagens KAOS.

OH MY GOOOOOOOOOOOD!

Jag vet inte vart jag ska börja, vilken sista jävla dag det har varit. Vi kom ner på stan efter lunchtiden i hopp om att det kanske var lite lugnare med folk i butikerna. Resultat: Minsta lilla hörn var full med människor.
Det gjorde inte saken bättre när jag glömde inköpslistan hemma och fick improvisera OCH samtidigt göra onödiga sträckor mellan butiker/gator.

Man ska aldrig gå på stan stressad för det är aldrig då som man blir klar snabbare - tvärtom. Man stöter på bekanta som man känner, samtalar mitt bland gågatorna i flera minuter och missar sina planerade inköp pga litet sortiment.

Efter all julklappsinhandling, inhandling av alkohol, en stressig måltid, inhandling av julmat/julgodis, julklappsinslagning, städning kan jag äntligen pusta ut. Jag känner mig inte alls stressad längre och kunde lugnt spela ett parti av Bingo Lottos Uppesittarkväll.
Jag är största svensken när det kommer till Bingo Lotto, dagen innan Julafton. I alla år som det har gått på tv, hoppas familjen på en dundervinst (vi väntar fortfarande) så vi kan vinna tillbaka alla pengar som vi har lagt ut under hela året.

Det slutar alltid med att vi är en siffra ifrån någon vinst men det är inte slut än så chansen finns fortafarande kvar :)

Snart beger jag mig utåt igen för en ännu en dejt med tjejerna, vi kan aldrig få nog av varandra ♥
Ha en fortsatt trevlig sista dag så hörs vi imorgon.

           
            




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0