Lanvin RED.

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

"Just det, Amie. Jag har ju någonting till dig i min väska"
Jag: "VAAAA? Vad för något? (sitter och maxler åt henne)"
Mor: "Vänta, du får se snart"
Jag: "Är det ett Lanvin-läppstift"
Mor: "Nej, vänta du ska få se."

Hon går iväg till sin väska och hämtar något och kommer sedan tillbaka med knytna nävar så att jag inte ser vad det är. När hon öppnar händerna och räcker fram mig presenten ÄR DET ett rött Lanvin-läppstift. Jag är så bäst på att gissa rätt och jag är så lyckligt lottad över att min mamma ÄR min mamma :)

Min mamma gör verkligen allting för mig, inte bara att hon ger mig de saker jag vill ha utan hon finns alltid vid min sida när jag behöver henne.
Älskade mor, åh vad fina saker du ska få av mig på Julafton. Älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0