4 days left!

Idag har jag en sista dag i skolan innan "jullovet" för mig börjar men sjuuukt mycket plugg. Jag vet att jag har sagt det förut men jag blundar för halva december/hela januari månad.
I en och en halv månad kommer jag helt ärligt inte ha något liv alls, utan all tid kommer läggas på böcker, kurslitteratur, word, anteckningar, filmer, dräkthistorien.. etc etc.

Bloggtorkan kommer vara maximal här och jag hoppas ni förstår varför, studierna måste gå före och därför kommer en hel del tidsinställda inlägg läggas upp.

Jag börjar jobbet strax och kan därför inte dra till sista skolan. Jag hade hoppats på att få se klassen en sista gång för i år men vi kommer nog hooka ihop ganska så snart igen.. Hoppas ja!

Shit, nu måste jag veerkligen gå.. Klockan springer iväg! Vi hörs ikväll ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0