Work!

Så död och trött. Dödstrött.

Jag jobbade som sagt ett pass på H&M idag, lagret alltså. Det var sjukt mycket att göra, reavaror som skulle packas och skickas ut till butikerna. Alla klädgångar var fyllda med människor, kartonger och kläder, flera pieces av samma plagg som tog all världens tid att bli klar med.

Man stressar alltid som en galning mot slutet med, det är då man inser att arbetsdagen är över och börja springa runt för att hinna skicka iväg kläderna till butikerna. Är så skönt och vara hemma och få vila ut.

Fick syn på denna bild som satt uppe på lagret idag, kolla rådjursblickarna. Jag önskar att jag gick på samma skola som killen. Jag smälter.
Och GUD vad jag vill ta på mig flickans skjorta och bara strosa runt på stan med den. Jag tackar föräldrarnas fina gener som tog dessa barnen till modellbranschen. ♥ 

              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0