"Kööööööööööör"

Jag kom hem alldeles för sent inatt. 04:40 för att vara exakt. Fotbollscupen slutade kl. 08:00 på morgonen men jag hade aldrig klarat av att se på hela så vi åkte hem "lite tidigare".

När alarmet väckte mig imorse, kändes det som om jag precis hade lagt mig. Jag var bergsäker på att det bara hade gått en kvart av natten.. minst. 

Gud tycktes vilja "åtgärda" min kassa sömn med att vi fick sluta tidigt från jobbet. Vi var alldeles ensamma inne på Posten och det tog lite över två timmar innan vi fick avsluta arbetsdagen.

Självklart var jag inte trött när jag kom hem (typiskt) utan istället blev jag motiverad till att hårdplugga så jag har setat med böckerna i två timmar nu och antecknat.
Finalen i Robinson börjar NU! och jag sticker med detsamma för att se vem som vinner allt.

Ikväll sticker jag ut för lite sällskap och förmodligen en hel del snick-snack. PUSS!

                      
                 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0