Oh Jeffrey

På riktigt nu, skoälskare.. vilken sida jag än besöker så finns Champbell-skorna DÄR! Det måste väll ändå betyda något?
Typ att jag kan köpa mig ett par utan att känna mig det minsta ångest, osäker eller tveksam? Eller är det ett tecken på att, om jag köper de så kommer jag jämföras med lyktstolpar hos mina vänner? 

Det börjar klia i mina fingrar varje jag får en skymt men precis INNAN jag ska beställa de så ser jag mamma framför mig: "Amie, du är student! Du har inte råd med dyra saker nu".

Som jag har nämnt tidigare är mamma mitt tredje öga inför beslutångest-köp men såna där kommentarer brukar jag ibland att inte ta till mig :) haha.

Dessa är helt klart mitt tredje julklappstips som direkt flyttas till högsta platsen. Oh, Jeffrey, come to ME!


                                 LITA FABRIC/ JEFFREY CHAMBELL, 1 630 SEK


                                LITA WRECKER/ JEFFREY CHAMBELL, 1 890 SEK





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0