Chicks. Bad chicks!

23,3 h har jag avverkat på jobbet den här veckan. Åker tillbaka imorgon för några småtimmar jobb. 
Den övriga personalen sa idag att vi är den snabbaste gruppen genom åren med att sortera all kort. Det förklarar varför jag har så ont i kroppen och är allmänt död varje gång jag kommer hem, för att inte tala om att bloggen var min sista prioritering igår.
Det fanns inte med på kartan.

Tidningen kände för att dyka upp idag också, lagom kul (inte alls kul om jag ska vara ärlig) med en kameraman i ansiktet och anteckningskillen vid min sida under tiden som jag försöker "visa" hur det går det till på arbetet. Jag vill bara tydliggöra för er att så som vi kommer "målas" upp för er i tidningen, är inte så som vi jobbar. 
Kameramannen skulle självklart "dramatisera" våra arbetssysslor med överdrivna gester som vi blev tillsagda. 
 
Snart ska jag bege mig utåt (med min låga energihalt i kroppen) för att se på fotboll. Det är någon cup som håller till nere på stan och som min bror är med och tävlar i.

Jag har sagt det förut men jag längtar verkligen tills nästa vecka då mina älsklingar kommer hem till mig och stannar för ett tag ♥
Nu måste jag rusa. Pussis! 

                  
                  
                  
                            
                 
                 
                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0