Classmates all over!

´Hallå!

Jag igång HELA dagen igår med massa ärenden och en tjejkväll mot kvällen. Det känns som att staden vaknar till liv under juletider när alla springar runt och handlar klappar till nära och kära. Vart jag än gick igår, var det långa bilköer och folkmassor i mängder.

Jag slocknade direkt igår kväll när jag kom från tjejerna, var så död. C åker bort på tisdag så därför samlade vi alla hemma hos henne med god mat och godis och bara umgicks. Ett perfekt slut på söndagen med andra ord.

Här är några ytterst få bilder från igår, mer kommer senare ♦   

                                Alla följer den "rätta" färgkartan med att bära GRÅTT!                   
                    
                   
                  
                  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0