Mot det nya jobbet!

Nu sticker jag iväg på en introduktion till mitt nya jobb! Det ska bli kul och få lite omväxling i vardagen (förutom skolan och mitt andra jobb) och det är inte alls långa arbetstider jag jobbar så detta kommer nog inte trötta ut mig.. alls! Hoppas jag inte får äta upp dessa ord senare.

Jag måste gå nu men uppdaterar er senare om hur det gick.

P.s Från och med igår började mina kära vänner återvända hit till stan för lite "jullov".. Längtar massor tills jag har alla samlade runt mig ♥

Jag vet inte alls hur man ska klä sig för jobbet så jag kör på en enkel klädsel men diskreta detaljer och låga skor. 
                      
                      
                      Cardigan /Okänt
                      T-shirt /Hummel
                      Byxor /Monki
                      Väska /H&M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0