The coldest winter by Kanye

MTV-föreläsningen var en ren besvikelse, hade helt andra förhoppningar än det som gavs. Föreläsningen började dessutom en timme tidigare än schemat, läraren hade fått fel tid så hälften av klassen missade första delen av lektionen. Kul!

Åh, jag som ville lära mig massor om när MTV slog igenom, hur kanalen utnyttjade sin "röst" att förmedla musik och mode till tittarna, om modet i musikvideos från förr spelade större roll än vad texten i låten skulle förmedla eller tvärtom. Nästan inget av detta fick jag svar på :(

Jag uppmanar alla att inte ta sig ut, ni kommer på riktigt att frysa till is och vem vill ligga sjuk och förkyld hemma under jul? Ingen.

Imorgon är jag ledig från skolan men ska jobba ett pass på H&M. Nu väntar böckerna starkt på få öppnas! ♥

                 Dagar som dessa får man drömma om. /Australien, juni 2010.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0