"Taxi, taxi"

VILKEEEN GÅRDDAG!

Vi hade det så sjukt jävla roligt igår kväll, bilder hann vi inte alls ta någon gång under hela kvällen utan vi var helt enkelt för upptagna med varandra.
Förlåt för att jag inte kom in med lite fler bilder från förfesten men så fort min man och hans kompis tagit sig hit till oss gick klockan så snabbt att vi knappt hann med en förfest.

Vi hann dricka lite innan det var dags och ta sig mot Lokomotivet. Kön var överdrivet lång när vi kom fram men vi gav det en chans och ställde oss bland de andra. Efter 27 minuter fick vi nog eftersom kön gick allt annat än framåt. "Backa, backa", var allt vakterna ropade till oss och under hela tiden vi var där släppte de inte in en enda person.

Vi fick köra vår B-plan inne på Nybron och jag är så glad nu i efterhand att vi hamnade där istället. Stämningen var på topp, vi hade kul med varandra och med andra vänner som redan var där. Jag har aldrig skrattat, dansat, viskat och druckit så mycket på en och samma kväll ♥

Shan Atcis sjuka dansrörelser, kommentarer och hans fina kärleksord till sin blivande fru (min bästa väns syster) inför hela klubben satte guldkant på kvällen. Tårarna var inte långt därifrån, är så känslig när det kommer till mina familjer/vänner/bekantas lyckliga stunder.

Efteråt åkte vi hem till mig och deckade ganska snabbt. Imorse när vi vaknat mådde man sådär, alla var halvt trötta efter den långa utekvällen och efter en matbit på stan med grabbarna mådde man inte mycket bättre.

Jag tror min "hangover" slog till under eftermiddagskvällen med att jag från ingenstans kände mig brutalt sömnig(?) och så mår jag fortfarande. Jag har umgåtts med Haba och Shillan under kvällen men så fort jag blir tyst eller ensam kommer sömnlösheten tillbaka..

Jag deckar när som helst nu men innan jag går får ni en bild på outfiten från igår. Byxdressen fick jag i julklapp och skorna är två månader gamla.
        
          



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0