STRIKE a pose.

Nu är vi tillbaka från kvällens aktiviteter. Först åkte vi och käkade thaimat och sedan spelade vi två serier i bowling. Jag ska vara ärlig och säga att det spelet inte är någon självklar vinst för mig men jag går alltid helhjärtat in för det och försöker ta hem allt.

Vi spelade på två banor och JAG VANN över Sandra och Shillan på vår bana (YES!) men allt som allt kom jag på tredje plats. Jag är rätt stolt över mig själv och det skulle ni också vara om ni såg min teknik ute på banan.

Sandra är btw den sämsta vinnaren/förloraren, haha! Ni ska höra hennes snack när hon vinner något men ni vill inte höra henne prata efter en förlorad match, då kommer alla bortförklaringar fram. Jag älskar dig ändå :) 

Jag har det så underbart med mina närmaste, vill inte att de ska lämna mig snart för deras skolor i andra städer. Önskar att julen och december-månad varade lika länge som sommaren. 

Nu ska jag packa lite och sedan ta mig utåt igen för att ses med Shillan (vi får inte nog av varandra). Imorgon blir det hård pluggdag för mig tills jag ska iväg och träffa Isa och Haddis på kvällen men vi hörs innan dess. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0