PLAY Isa!

Jag klev innanför dörren för en stund sedan efter en lång paus från plugget tillsammans med Isa och Haddis. Duon som står mig varmt om hjärtat, har jag alltid oerhört roligt med och skrattar i mängder. Även så ikväll.
 
Vi sågs en snabbis idag eftersom jag har mitt plugg tidigt imorgon, Isa sitt jobb och Haddis som ska hinna med ett flyg till Milano imorgon bitti.

Vem skulle inte vilja dra till Milano i fyra dagar och bara shoppa sönder sig? Speciellt när det är sådant här väder i Sverige?

Jag fick höra något riktigt sjukt ikväll om en person som jag inte kommer berätta för er. Ni som vet om detta (tro mig, det är många som gör det) vet vad jag pratar om och jag föreslår att inte ni heller snackar runt om detta. Det är synd, jättesynd personen det gäller som redan har det svårt just nu.

När jag klev in hos Haddis hördes det på långa vägar att ett grabbgäng intagit ett av rummen med mat och tv-spel så vi tog över vardagsrummet med vår mat, snacks och uppdateringar om nya/gamla händelser.

Nu sitter jag här och känner hur mycket jag har att göra imorgon innan tåget ska ta mig till min man och resten av gänget. Klockan är mycket och jag är supertrött men stannar hellre här än att ta uti med all "att-göra-saker" och packning..

Fast man kanske ändå borde få lite sömn i sig ändå? Det kommer bli en lång natt imorgon.

                                                               Dagens outfit:
                    Långskjorta /Monki, Svarta lackleggings /Cotton on Australien,
                                                    Svart linne med ficka /Monki.
               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0