Möter duon.

Godmorgon.

Igår var jag upptagen hela dagen med olika saker. Efter att min man åkte tillbaka till stan, gick jag och jobbade min sista dag på Posten. Idag var vår sista dag men eftersom det inte finns mycket kvar för oss att göra där, fick vi sluta redan igår.

Nu när jag har vant mig med att gå dit varje dag, kändes det jättekonstigt att arbetsperioden helt plötsligt är över för oss. Vi har så roligt därinne tillsammans med all kort, godisätande, skitsnack, diskussioner och stämplingsapparater.

Efter jobbet mötte jag upp Sandra och Shillan för att umgås med de heela kvällen/natten. Allting kändes precis som förr, när vi bodde sida vid sida och umgicks konstant med varandra. Vi skrattade som aldrig förr, pratade, åt, planerade de kommande dagarna och bara hade det allmänt bra.


Snart åker jag iväg för att göra lite ärenden med min moster och träffa kusinbarnen. Mot kvällen blir det plugg och ännu en träff med tjejerna.
Det kommer ett tidsinställt inlägg snart om en present jag fick i förrgår :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0