Julkaos väntar!

Godmorgon allihoppa!

Jag är nog inte den enda idag som känner sig allmänt julstressad, eller vad säger ni? Man skulle nästan ljuga om man sa att man inte är det. Jag kan, på riktigt, inte förstå att december-månad snart är över och att det är JULAFTON IMORGON(?)

KAOS.

Det känns som alla dagar fram tills nu har passerat under en vecka för inte en endaste julklapp har jag hunnit med att köpa. INTE ENS EN LITEN. Jag har inte ens varit nere och tittat in några (bara åt mig själv så andra vet vad de ska köpa till mig) men jag har faktiskt bra anledningar att skylla det på.

Efter all skola, pendling, jobb, kompisar, pojkvännen och familjen tänkte jag spendera den sista dagen nere på stan tills jag blir klar med allt. Jag vet redan nu att det kommer ta mig ett x antal timmar.

Sandra väntar på mig därnere så det är bäst jag går. Vi hörs senare ikväll, när jag har lyckats ta mig hemåt. ♥
(Bilder kommer senare)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0