It's under contruction.

Nu orkar jag inte med detta längre. Jag har bestämt mig för att tag i saker och ting i mitt liv som bara ligger och väntar på att bli klara. Det är egentligen ingenting konkret jag syftar på men ibland kommer det upp saker som man har glömt fixa: "Ah, just fan.. Det där skulle jag göra/skriva/ringa/fixa".

Jag har bestämt mig för att så fort någonting ska göras så ska jag göra klart det på direkten och därmed slipper jag "hamna efter" med något och jag kommer garanterat att må mycket bättre. Jag har med fritid över till roligare saker och jag kan slappna av mycket mer.

Jag börjar direkt och det är härinne på bloggen! Den ser ut som skit (vilket den har gjort väldigt länge) men nu ska jag ta och lära mig ett och annat om hur man piffar upp den lite :)

Ikväll går jag ut och träffar S för lite mys och kanske en del hyss! Ha en trevlig lördag folket. ♥

                                     En uppdatering för er om min dag i Jönköping.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0