Hi Georgous!

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

WHAT TO SAY OR WHAT TO DO?

Nu har jag precis dött lite igen och JA självklart var det för ett klädesplagg. Att det ska vara så lätt och förälska sig i kläder :) Busenkelt.

Jag var inte ens ute efter något specifikt nu utan gjorde min vanliga runda bland favoritsajterna och HITTADE självklart något. Nu kan jag inte sluta tänka på klänningen som passar till Nyårsafton, utekvällar, födeslsedagsfiranden, Juldagen, middagar, privatfester - Ja, allt passar den till.

Detta är på riktigt denna gång, DEN HÄR passar faktiskt till de flesta tillställningar vilket höjer betyget på den ännu mer.

Storlek small har jag för den som känner sig manad och kan tänkas ge mig en julklapp :)
Nelly.com är platsen du hittar den och priset ligger under femhundralappen.

Tack på förhand! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0