Frukost

Robinson satte sina spår hos mig igår kväll. Vid midnatt, under ett låångt telefonsamtal med Sandra, berättade jag om min Robinsondröm för henne (fick bara massor med skratt i gensvar) och mitt i allt började jag träna Zumba samtidigt som vi pratade.
Varför?

Jag fick väll för mig att jag skulle försöka komma i form tills jag blir antagen till programmet, hahaha! Jag vill ju så gärna vara med!
Jag drömde om det inatt också att jag var med där, att jag hoppade runt, skuttade och försökte lätta upp stämningen i lägret när andra var som mest energilösa.

Vi får väll se hur den drömmen slutar, förhoppningsvis blir jag nästa års vinnare, haha!

Snart börjar jag jobbet.. Jag missar "Glöggfesten" ikväll som en klasskompis i Stockholm har orndat. Det hade varit så kul och fått träffa klassen lite, känns som evigheter sedan jag var där sist..

Gud, vad klockan är mycket.. Måste sticka och fixa mig.
Vi hörs senare.

Det kommer ett tidsinställt inlägg under dagen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0