Fashion studies all day long.

Min man ringde och väckte mig tidigt imorse, han är en mästare på det. Efter samtalet kunde jag inte somna om så låg kvar vaken och "snoozade" med Fb och e-mails.

Nu sitter jag här efter att ha städat hemmet, diskat, torkat rent överallt - utan något i magen. Det var väldigt längesen jag verkligen kände mig hungrig. De senaste dagarna har mina måltider minskat från 4-5/dagen till 1-2/dagen och jag vet inte varför.

Jag äter för rutinmässiga skäl (måste ju få i mig något) men är verkligen inte hungrig när jag väl äter. Hoppas hungern kommer tillbaka lagom fram till Julafton när ALLT gott står på bordet.

Idag MÅSTE jag verkligen plugga! FOR REAL! Imorgon kommer hela dagen gå bort till massa ärenden och förhoppningsvis en tjejmiddag mot kvällen. Söndagar är man allmänt trött och tvivlar på om jag kommer öppna böckerna då..
Vad ska ni hitta på idag?

Det är bäst jag börjar med en gång. Vi hörs lite senare! ♦



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0