Erik, jaaa!

                   
                   

JAAA
, Erik vann hela Robinson 2010. Han är en så värdig vinnare. Från starten har han varit en favorit i mina ögon och det är inte bara för att han ser någorlunda bra ut (jämfört med resten av högen) utan för att han verkligen har allting som krävs för att ta hem allting - vilket han bevisade för alla ikväll.

Jag älskar programmet och alla utmaningar de tillbeds, skulle verkligen vilja vara med där själv om jag fick chansen. Fast jag är ganska säker på att jag skulle fejla hela tävlingen på all taktiksnack och pakter -
det är inget för mig.
Jag är så snäll jämnt (mot gamla som nya vänner/människor) och skulle istället gå runt och lova alla deltagare på ön att jag ska spela med de.. mest för att inte skapa ovänner i lägret och det är det som jag sedan kommer åka ut på.

FAN, vill verkligen vara med om något sånt där i mitt liv. Jag kanske ska ta Paolos råd och skicka in en ansökan :)
                   
                              Ni som också känner ett stort sug för detta, gör det HÄR!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0